Objednání přepravy
- Pomocí níže zobrazeného formuláře (v patičce) si můžete objednat přepravu nefunkčního dotykového monitoru V-Touch, který je v záruce a vztahují se na něj podmínky servisního balíčku Expres GOLD.
- Do kolonky Zpráva zadejte adresu, na které se má monitor vyzvednout.
- Tento panel odveze na naše náklady dopravní služba GEIS do našeho servisního střediska. Pokud přepravu objednáte do 16:00 hod., panel bude vyzvednut následující pracovní den (v rozmezí cca 9-16 hod).
- Před odesláním monitoru do servisu nezapomeňte monitor pečlivě zabalit (doporučujeme originální obal), aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Do krabice přiložte kopii záručního listu nebo faktury a vyplněný formulář, který je součástí balení nebo ke stažení ZDE.
- Odesláním objednávky přepravy na této stránce vyjadřujete souhlas s našimi Servisními podmínkami a potvrzujete, že jste seznámen(a) s podmínkami ochrany osobních údajů.
- V případě neoprávněné reklamace nebo pozáruční opravy si účtujeme ceny dle aktuálního sazebníku.
Nezávazná poptávka
Rádi vám na základě bližších informací připravíme nabídku na míru.
Přejít k poptávce